Explorers Herfstkamp

Herfstkamp 2012: Kamp Zuid

Het seizoen is nog maar net begonnen, maar de bladeren vallen alweer van de bomen.
Dus, het is alweer tijd voor het Herfstkamp!
Dit jaar houden we (samen met de Scouts) een eigen kamp.
Het kamp begint op vrijdagavond 28 september om 18:30 uur op Kamp Zuid achter het Schaartven.
Als je de zandweg net voorbij het Schaartven ingaat, vind je na 400 meter "Kamp Zuid" aan de linkerkant.
Zondag 30 september ben je rond de middag weer thuis.

Wat moet je meenemen?
  • Uniform
  • Luchtbed of slaapmat
  • Slaapzak (warme, we slapen in tenten)
  • Evt. extra deken en kussen
  • Pyjama
  • Ondergoed
  • Toiletartikelen
  • Handdoek
  • Warme sokken
  • Warme trui
  • Lange broek
  • Bord, mok, bestek
  • Goede wandelschoenen
  • Regenkleding
  • Zaklamp
  • Eventuele medicijnen met bijsluiter
Denk eraan, het kan in deze tijd fris en nat zijn, kijk zelf vantevoren nog even naar de weersverwachting.
Op zondag kan de bagage tussen 11:00 en 11:15 weer worden opgehaald op "Kamp Zuid".
Niet eerder, want dan zijn we nog aan het opruimen! Maar laat ons ook niet langer wachten.

Heb je vrijdagmiddag (vanaf 14:00 uur) al tijd, dan zijn we heel blij als je meehelpt om het kamp op te bouwen!
Kom dan gewoon alvast naar Kamp Zuid!
Denk eraan je op tijd per mail af te melden, uiterlijk woensdag 26 september, als je er niet bij kunt zijn.