Explorers Overvliegen 2014

Overvliegen 2014

We beginnen het nieuwe seizoen zoals gebruikelijk weer met het overvliegen van de oudsten van elke speltak.
Eerst gaan we met alle speltakken gezamenlijk een spel spelen.
Daarna gaan wij dus de oudste Scouts verwelkomen.
En we zullen onze oudste Explorers laten overvliegen naar de Roverscouts.

Het evenement begint op vrijdag 29 augustus om 19:00 uur en duurt tot 21:00 uur.
Let op: we verzamelen bij het huisje vooraan bij het Schaartven!
Je wordt netjes in het officiële uniform verwacht, dus de rode blouse met das en een blauwe spijkerbroek.
De Scouts die overvliegen mogen nog in het oude beige/kaki Scouts uniform komen.
Alleen als je nog helemaal geen uniform hebt, of niet meer hebt, dan hoef je deze avond geen uniform te dragen.
Het is wel handig om extra (droge) kleding en een handdoek mee te nemen.

Eventuele nieuwe leden, die dus niet van de Scouts af komen of die al eerder gestopt waren, kunnen zich per e-mail aanmelden.
Zij zullen niet overvliegen en worden pas bij de introductie op 12 september verwacht.

Kom ook als je nog niet weet of je dit seizoen doorgaat of niet. Dat hoef je nu nog niet te beslissen.
Als je wel zeker weet dat je stopt, kom dan toch ook om nog even mee te helpen en je blouse in te leveren.

Explorers@ScoutingOverloon.nl
Scouting St. Theobaldusgroep Overloon, afdeling Explorers   explorers@scoutingoverloon.nl