Explorers Overvliegen 2013

Overvliegen 2013

We beginnen het nieuwe seizoen zoals gebruikelijk weer met het overvliegen van de oudsten van elke speltak.
Eerst gaan we met alle speltakken gezamenlijk een spel spelen.
Daarna gaan wij dus de oudste Scouts verwelkomen.
En we zullen onze oudste Explorers laten overvliegen naar de Roverscouts.

Het evenement begint op vrijdag 30 augustus om 19:00 uur en duurt tot 21:00 uur.
Je wordt netjes in uniform verwacht, dus de rode blouse met das en een blauwe spijkerbroek.
De Scouts die overvliegen mogen nog in het oude beige/kaki Scouts uniform komen.

Eventuele nieuwe leden, die dus niet van de Scouts af komen of al eerder gestopt waren, kunnen zich per e-mail aanmelden.
Zij zullen niet overvliegen en worden pas bij de introductie op 13 september verwacht.

Kom ook als je nog niet weet of je dit seizoen doorgaat of niet. Dat hoef je nu nog niet te beslissen.
Als je wel zeker weet dat je stopt, kom dan deze avond je blouse even inleveren.