Explorers Installatie 2016

Installatie 2016

Vrijdag 1 april is het weer zover: de installatie. Geen grap!
Alle nieuwe Bevers, Welpen, Scouts, Explorers, Roverscouts en leiding krijgen dan een das en insignes, waarmee ze kunnen laten zien een echte Bever, Welp, Scout, Explorer, Roverscout of leider te zijn.
Iedereen die dit jaar is overgevlogen of begonnen krijgt dan eindelijk het zuur verdiende installatieteken en speltakteken.

De installatie zal beginnen om 18:30 bij de blokhut.
Bij deze feestelijke gebeurtenis zijn natuurlijk alle ouders, opa's, oma's, broers, zussen en vrienden welkom.
Na deze installatie (deze zal tot ongeveer 19:15 duren) gaan de Bevers, Welpen, Scouts, Explorers en Roverscouts gezamenlijk een spel doen.
Dit programma duurt tot 21:00 uur.
Iedereen komt uiteraard in het echte uniform (rode blouse met blauwe spijkerbroek).
En even voor de duidelijkheid: iedereen die niet wordt geïnstalleerd, wordt ook verwacht!

Iedereen die geïnstalleerd wordt en nog geen das met riempje bezit kan deze voor €5,00 kopen.
Graag betalen (gepast svp) bij de leiding op de avond van de installatie.
Iedereen die alleen een riempje wil (ook als je al geïnstalleerd bent) kan voor €2,00 bij de leiding een nieuwe krijgen.
Tip: als je het riempje aan de binnenkant met een speld aan de das vast maakt, raak je hem nooit meer kwijt!
Heb je al een das en/of riempje, neem deze dan (voorzien van naam) mee!
installatie (archieffoto)

Explorers@ScoutingOverloon.nl
Scouting St. Theobaldusgroep Overloon, afdeling Explorers   explorers@scoutingoverloon.nl