Scouting Overloon Blokhut

Blokhut "De Kleffen" van Scouting Overloon

Onze blokhut ligt rustig aan de rand van het dorp, tegen de bossen aan.
Bij de blokhut is een speelplaats van zand, met een leuke zandbult en wat bomen.
Ook zijn er een vuurkring, picknicktafel en een vlaggenmast aanwezig op het buitenterrein.

De blokhut zelf heeft op de benedenverdieping een grote zaal, een staflokaal, een keuken en een toiletgroep.

Deze laatste is gescheiden voor jongens en meisjes en heeft ieder een tweetal toiletten, een douche en een grote wasbak.
Het sanitair is in 2010 volledig vernieuwd.

In de grote zaal ligt een plavuizen vloer en zijn er ruim voldoende tafels, stoelen en banken aanwezig.
De keuken is begin 2006 geheel vernieuwd en is o.a. voorzien van een koelkast, gasfornuis en oven.
In het staflokaal is ook nog een grote koelkast aanwezig, met vriesvak.

De (open) bovenverdieping is vooral bedoeld als slaapruimte.

Verder is de blokhut voorzien van CV, maar ook van een gezellige open haard in de grote zaal.

Het adres van de blokhut is:
De Kleffen 2a
5825 DA Overloon
0478-642476 (niet voor reservingen etc.)

De blokhut wordt uitsluitend verhuurd aan geregistreerde jeugdgroepen, dus niet voor (familie-) feesten en partijen.
Voor overige info en reserveringen, kan het beste direct contact worden opgenomen met de beheerder:
Dhr. Peter van den Berg, tel. 0478-641980, peter.van.den.berg@scoutingoverloon.nl

Info@ScoutingOverloon.nl