Explorers Herfstkamp

Herfstkamp

We gaan het weekend van vrijdagavond 2 oktober t/m zondagmorgen 4 oktober 2020 naar Kamp Zuid.

We gaan een weekendje kamperen op ons eigen kampterrein achter het Schaartven.

Wat moet je meenemen?
  • Luchtbed of slaapmatje, evt. kussen
  • Slaapzak (een warme, we slapen in tenten)
  • Evt. extra deken (het kan best koud zijn)
  • Scoutfit / rode T-shirt
  • Pyjama
  • Ondergoed
  • Toiletspullen
  • Handdoek
  • Washandje
  • Sportschoenen
  • Sportkleding
  • Zwemspullen
  • Sokken
  • Warme trui
  • Lange broek
  • Goede wandelschoenen
  • Bord, mok, bestek
  • Zaklamp
  • Regenkleding
  • Evt. medicijnen met bijsluiter

Denk eraan, het kan in deze tijd fris en nat zijn, kijk zelf vantevoren nog even naar de weersverwachting.
    Op zondag kan de bagage tussen 11:00 en 11:15 weer worden opgehaald op "Kamp Zuid".
    Niet eerder, want dan zijn we nog aan het opruimen! Maar laat ons ook niet langer wachten.

Heb je vrijdagmiddag al tijd, dan zijn we heel blij als je meehelpt om het kamp op te bouwen! Neem dan even contact op met de leiding.
    Denk eraan je op tijd per mail af te melden, uiterlijk maandag 28 september, als je er niet bij kunt zijn.